maanantai 20. toukokuuta 2013

Opas Tauski kotilomalla

Tarmo tuli kotiinsa kesälomalle, ja minähän ryöväsin sen heti tänne hengailemaan. Valjastin veljeni hyötykäyttöön kuvaamaan minua ja Tauskia, ja sainkin muutamia oikein hauskoja kuvia. Haluaisin melkein laittaa jonkun näistä facebook-profiilikuvakseni, mutta kun olen vihdoin saanut sinne profiilikuvan ilman koiraa, en haluaisi sitä vaihtaa. Minulla on aikojen saatossa ollut 14 profiilikuvaa, jotka edelleen löytyvät kyseisestä kansiosta. Kuitenkin kuvista vain viidessä olen ihan yhtäkään eläintä... Sen luen kuitenkin ansioksi, ettei yhdessäkään profiilikuvistani ole PELKKÄÄ elukkaa. Se on asia jota  en vain ole tajunnut, vaikka olen jopa yrittänyt. Noh, tässä minun ja Tarmon kaverikuvia kuitenkin.











8 kommenttia :

  1. ihanat kuvat, ihana ulkoasu, ihana sinä ja ihanat koirat ♥

    VastaaPoista
  2. Tarmolle paljon terkkuja Kuplalta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tarmo kiittää! Se on nyt elokuuhun asti lomalla, vois käydä vaikka Rajasaaressa tai jossain leikittämässä koiria kesällä joku päivä :)

      Poista
  3. HIENOJA! t. sisaresi

    VastaaPoista

Yhteyttä voi ottaa myös sähköpostin kautta :)
llinjama@gmail.com