perjantai 30. elokuuta 2013

Saat minut uskaltamaan sun kaa niin vaarallisesti

Okei, jonkun uuden idean löytäminen muutamaan kuvaan ei ehkä ole vaarallista, mutta ainakin vähän jotain uutta!


Olin äsken aamulenkillä Villa Elfvikin metsässä Timon ja Nanan kanssa. Varsinkin Nana juoksi ihan innoissaan ympäri metsää ja Timokin otti muutaman spurtin. 


Ketään ei tullut koko lenkin aikana vastaan vaikka emme mitenkään ihan käsittämättömän aikaisin olleet liikkeellä. Vähän ennen seitsemää lähdimme ulos ja suunnilleen tunnin päästä olimme taas kotona. Metsässä käveleminen ja koirien kuvaaminen on kyllä todella mukava tapa viettää perjantaiaamua. Tänään aion mennä suoraan koulusta käymään Kylmälässä, toivottavasti vesisade ei haittaa Wäiskin kanssa maastoilua. Mutta pitemmittä puheitta, tässä loput tämän aamun kuvat.





Pakko vielä tästä viimeisestä kuvasta sanoa, että se on ihan ultimate-suosikkini oikeastaan kaikista kuvista mitä olen viime aikoina (tai ikinä?) ottanut. Minulla on aina yksin kuvatessani se ongelma, että Nanan ilme on väsähtänyt ja vaikka mitä teen, se katsoo suoraan kohti kameraa. Sen takia olen erityisen tyytyväinen tähän kuvaan. Hieno Nana!

9 kommenttia :

  1. pakko kommentoida taas, koska toi vika kuva on upea! :)

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia, tykkään erityisesti tuosta toiseksi viimeisestä, jossa Dino ja Nana on yhessä! :-) Ja voin kyllä allekirjoittaa tuon, ettei päivä vois paremmin alkaa, kuin silloin kun pääsee koiran kans mettään rämpimään. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep se on kyllä aika hauska otos :D Koiranomistajuuden hyviä puolia, pitää yrittää nauttia rämpimisestä sittenkin kun aamut eivät enää ole valoisia ja lenkiltä palatessa pitää pestä koirat...

      Poista
  3. Älyttömän hienoja kuvia, etenkin toi viimenen on tosiaan upea! Ehehee tuli taas mieleen sun Nana-imitaatio, se oli aika hupaisa. Ootte te kyl hassuja. :)

    Pohdiskelin tässä, et miten hitossa sä ehdit käymään tunnin lenkin aamulla? Mä en ikinä ehdi kouluaamusin käydä niin pitkää lenkkiä, mut oonkin niin laiska etten koskaan jaksa herätä tarpeeks aikasin. Aika surullista, pitää joskus koittaa jaksaa.

    Aika epäjärkevä kommentti ja aika epäjärkevä minä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wtf miks mun sähköposti ei oo kertonut mulle tästä kommentista? No, ei se mitään :D Hei laitoin namin puuhun tota vikaa kuvaa varten, se on siis naminpalvontakatse. Jalat se asetteli ihan itte.

      Niin no perjantaisin mulla alkaa koulu vasta varttia vaille kymmenen, et silloin on helppoa. Mut kyllä mä kuuden jälkeen arkisin herään, puol seittämän on aika normi. En mä silloin ehdi kävellä kuin max 45min, mutta kuitenkin sen verran. Ja mulla on se hyvä puoli et jos en jaksa herätä ni isä vie koirat :DD

      ei se mitään, ei se haittaa 

      Poista

Yhteyttä voi ottaa myös sähköpostin kautta :)
llinjama@gmail.com