maanantai 1. huhtikuuta 2013

Tunnollinen koululainen sairastaa lomalla

Joopa joo, olen nyt torstai-illasta ollut koko ajan flunssassa, eikä loppua näy. Huomenna pitäisi mennä tekemään koe ja viedä Nana rallytokotunnille. No, huomisesta ei voi vielä tietää. Mutta lienee selvää, etten ole koirien kanssa mitään tehnyt/kuvannut niitä, vaikka olisikin ollut oivasti siihen aikaa loman takia. Dino oli täällä alkulomasta yökylässä, mutta lähti sitten toiselle kaverilleni hoitoon. Niitä ei Tarmon kanssa voinut oikein pitää samassa paikassa, rähisivät kuulemma toisilleen.

Noh, ei niin paljon pahaa ettei jotain hyvääkin, nimittäin bongasin Omituiset otukset blogilistan, johon lisäsin tämän blogin. Voin suositella kaikille eläinbloggaajille, jotka päivittävät blogiaan säännölllisesti. Liittyminen on nopeaa ja helppoa.

http://omituiset-otukset.blogspot.fi/
Olen sairastamisen lisäksi hoitanut kaverini hermeliinikaneja. He ovat mökillä, joten olen pari kertaa käynyt tapaamassa kaneja; ruokin ne, lisäsin heinää ja vaihdoin vedet, annoin niiden juosta vapaana, paijasin niitä ja pidin rauhallisempaa kaveria sylissäkin, sellaista. 


Mutta tässä kaikki tällä kertaa, minulla ei oikeastaan ole nyt muuta sanottavaa kun en tosiaan ole tehnyt kanien hoitamisen lisäksi muuta kuin maannut sängyssä ja katsonut Netflixistä How I Met Your Mother:ia. Toivottavasti muilla on ollut parempi loma!


4 kommenttia :

  1. Sinulla on hienoja koirakuvia blogissasi. Ymmärsinköhän oikein, että teillä on perheessä kolme koiraa. Siinä onkin melkoisesti hommaa. Toivottavasti parannut pian, M-L ja Ossi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Luojan kiitos mulla on vaan yks koira, toi Nana. Bernipentu on mun kaverin koira ja labradori on opaskoirakoulun koira, joka on asunut ekan vuotensa ja lomailee yhä samassa paikassa kuin berni :) Varsinkin berni kuitenkin hengailee meillä aika paljon, ja olen osallistunut molempien kavereiden sosiaalistamiseen ja koulutukseen.

      Poista
  2. hei, teetkö muille bannereita? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmasti tekisin jos osaisin, mutta en ole itse tehnyt tuota banneria.

      Poista

Yhteyttä voi ottaa myös sähköpostin kautta :)
llinjama@gmail.com