keskiviikko 31. lokakuuta 2012

31.11.

Kuten ystäväni Elina sanoisi, nyt kaikki stalkkerit tietää mun osoitteen :D Postia vaan tulemaan!


Olipas mukavaa tulla kotiin kun tuollainen oli saapunut postissa! Olen menossa hiihtolomaleirille Perniön Ponitallille, ja tuo on leirikirje joka sieltä tuli. Lisäksi äidin jättämät 20€ ilahduttivat, en oikein edes muista millon minulla olisi viimeksi ollut käteistä... Tai no, sillon kun viimeksi tein töitä eli liian kauan sitten.

Heti luettuani leirikirjeeni otin Nanan pihalle ja aloin kuvata sitä. Isä oli tyhjentänyt tikapuiden avulla rännejä, ja laitoinpa Nanankin niiden luokse poseeraamaan. Itse olen ihan tyytyväinen kuviin vaikkei kaikki mennytkään ihan niinkuin kuvittelin...




Tämä oli visio...

Ja tämä Nanan mielipide asetteluyrityksestäni :D

Sitten vähän poseerauskuvia...
Hänellä on aina niiin kauniit ilmeet <3

arkistojen kätköistä, tuli vaan tää kuva tosta edellisestä mieleen :D



_kerrankin_ kauniisti aloillaan oleva koira...

Vaan sitten Nana löysi Kepin, ja se oli sitten menoa...





No, kun lihakset olivat näppärästi lämpiminä, sai Nana vielä vähän pomppia :)




Suhteellisen maaninen katse




Kun sain tarpeekseni pihalla hengailusta, kävimme vielä kävelylenkillä. En jaksanut koko lenkkiä kantaa kameraa mukana, joten otin ihan vaan lähimaastoista pari kuvaa:


Pakollinen nyt-on-syksy-ja-pihlajanmarjoja-katsokaa-katsokaa-kuva

Citykoira <3


Aurinko laski juuri kauniisti, sitä en ihan saanut tallennettua haluamallani tavalla, mutta koira on suloinen :')


Nanan lenkityksen jälkeen olin suunnitellut vieväni Dinon ja Tarmon vielä ulos, mutta en ehtinytkään. Olin nimittän sopinut näkeväni kavereitani Helsingissä, ja sinne siis suuntasimme.


järkyttävä iPhonekuva Stockan hissistä ::D


Näin tänään :) Huomenna minulla on 16 asti koulua, joten kuvien ottaminen voi olla _hiukan_ heikoilla, mutta katsotaan mitä keksin.


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Yhteyttä voi ottaa myös sähköpostin kautta :)
llinjama@gmail.com