lauantai 22. kesäkuuta 2013

Pretty woman, the kind I like to meet

Vietin juhannuksen Dinon omistajan ja tämän kaverin kanssa. Muutaman erinomaisen tunnin ajan myös yksi elämäni tärkeimmistä henkilöistä oli mukana hengaamassa meidän kanssa. Varsin onnistunut vuorokausi, hyvää seuraa ja erinomaista musiikkia. Tiiti ja Dino olivat jo alkuillasta mukana ja myöhemmin Nanakin.


Olen lähdössä huomenna senioriprotulle Nuuksioon viikoksi, enkä ole vielä edes aloittanut pakkaamista. Jotenkin minua ei edes huvittaisi pakata eikä lähteä yhtään mihinkään, mutta sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa että olen menossa protulle. Lähteminen on aina ollut minulle hankalaa enkä ole koskaan pitänyt siitä. Uskon kuitenkin, että leiristä tulee todella antoisa kokemus. Ainakin jos saan edes jotain kamoja pakattua ;)


Otin äsken kauniista neitikoirista pihalla nämä tämän postauksen kuvat joihin olen suhteellisen tyytyväinen. Tiiti ja Nana tulevat erinomaisesti toimeen. Tiitillä on ollut jonkun verran ongelmia muiden koirien kanssa toimimisessa, varsinkin jos ihmiset ovat mukana sekoittamassa tilannetta. Tiiti on äärimmäisen mustasukkainen koira: jos sitä silittää ja toinen koira vaikka vain kulkee ohi, se saattaa hyökätä rähisten päin näköä. Kuitenkin esimerkiksi viime yönä Nana ja Tiiti nukkuivat molemmat sohvalla kanssani ihan sulassa sovussa. Tiiti on siis kehityskelpoinen! Tajusin muuten tuon ensimmäisen kuvan otettuani ettei minulla ole juuri mitään seisotuskuvia Nanasta. Niin ja kuten kuvista ehkä huomaa, trimmasin Nanan korvat tänään aamulla.



2 kommenttia :

  1. Ihania kuvia taas, Tiiti on ihan ylisöpö ja Nana tottakai myös! <3

    Pidä hauskaa protulla, vaikka et varmaan luekaan tätä ennen kun lähet. Oon varma että sulla tulee olemaan tosi mahtavaa siellä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Mä uskon, toivon ja luotan kans et siitä tulee vähintäänkin erittäin mielenkiintoista.

      Poista

Yhteyttä voi ottaa myös sähköpostin kautta :)
llinjama@gmail.com