torstai 13. helmikuuta 2014

Oot päällä maan sä mulle ainoo

Otsikossa komeileva Mariskan Sua kaipaan-tango ei ole missään nimessä suosikkini, mutta se sopii teemaan. Tänään illalla ja huomenna päivällä minulla on wanhojentanssit ja tuo biisi on yksi niistä joita orkesterimme meille taustamusiikiksi soittaa. Saa nähdä mitä tanssimisestani tulee :D Onneksi minulla on ihana pari joka osaa varmasti kaikki tanssit, joten eiköhän se siitä. Mutta sitten asiaan!

Eilen illalla tänne saapui Manu, 5-vuotias vehnäterrieri. Se on meillä viikon verran hoidossa. Hauska koira, jolla on terrierimäisen itsevarma asenne elämään. Olin äsken aamulenkillä koirien kanssa metsässä ja otin pari kuvaa. En nyt ehdi kirjoittaa enempää, koska pitää lähteä valmistautumaan iltaa varten.




8 kommenttia :

  1. Voi Manu, vitsi mua harmittaa kun en nää sitä. Se on ihan erinäkönen ku Vili. :D Ja Naaanu! Käy heittää se möksälle Sofin kaveriks. Mulla on sitä melkein yhtä kova ikävä kuin pikkukettua.
    Melkein.

    VastaaPoista
  2. Kiva postaus :D ja onnee Wanhoihin ;)

    VastaaPoista
  3. Wau, ihania kuvia, näissä näkyy sun oma kädenjälki. 3. kuva on mun lemppari ja kollaasi on myös ihana! Toivottavasti oli hauskat wanhat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :) Oi että, oli kyllä. Pitäis varmaan kirjoittaa jotain tänne blogiinkin niiistä tai laittaa edes pari kuvaa :D

      Poista
    2. Joo, pistä ihmeessä jos sulla vaan on kuvia! Mua ainakin kiinnostais kuulla ;-)

      Poista

Yhteyttä voi ottaa myös sähköpostin kautta :)
llinjama@gmail.com